Vad hände?

Några av er kanske undrar vad som hände med "Mitt nya liv"? Det lever än! Eller, det tog en fet paus under december och speciellt under julen. Gick nog upp en del då men nu känns det redan som att lite flebb från magen har försvunnit sen jag kom hem till Uppis och börjat äta "normalt" igen. Blev en hel del bullar, julmust, öl och choklad hehe...
 
Har återupptagit träningen nu också. I förrgår körde jag rumpa, lår och mage här hemma på vardagsrumsmattan. Fet träningsvärk resulterade det i. Så nu ska jag göra samma sak! 
Jag vågar och vill inte ta mig ut och springa. För det första kommer jag ramla utanför porten. För det andra gör det sjukt ont i luftrören. Så det känns tråkigt. Min kondition tar stryk men det går relativt fort att jobba upp den igen till våren :)
 
Så! Träna och sen ut och fota!
 
 En helt okej målbild:

Source: weheartit.com via Brooke on Pinterest

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback