Städat ut julen

Jag har inte så mycket julsaker. En liten stjärna i fönstret, tre tomtar och tre klockor i mässing. Det gick rätt snabbt att få undan. Däremot känns det jättetomt i fönstret och på Tv-bänken. Jag kommer ju inte ihåg vad jag hade där innan tomtarna. Jag löser kanske det. Sen.
 
Jag har faktiskt pluggat ganska duktigt idag. Vet inte om jag lärt mig någonting men jag har försökt i alla fall. Har svarat på många instuderingsfrågor men har typ 100 kvar så jag tar de viktigaste. Eller, de som jag tycker är viktigast, alltså inte hur många procent som är ensamstående föräldrar i Sverige. Sjukt ointressant egentligen.
 
Just nu är mitt liv ganska ospännande, jag pluggar bara. Eller försöker ge ett sken av att jag gör det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback