Kyla

Kyla ute, kyla inne, kyla om fötterna. Det blir väldigt kallt i min lägenhet. Speciellt när man sitter länge vid datorn, som jag gjort nu. Tror inte värmen orkar nå ända hit (typ fyra meter från elementen!) så jag får leva med fötter som iskockor.
 
Jag städade faktiskt som jag skrev att jag skulle, så nu är det fint här! Har dessutom rensat ut kurslitteratur från bokhyllan som ska säljas. Ska fota och lägga upp på Blocket eller liknande någon gång i veckan. Lär få lite söta pengar från dem :)
 
Imorgon tänkte jag försöka ta itu med bloggdesignen! Hoppas jag inte tappar tålamodet helt och skiter i det, för det är inte bara en dans på rosor att fixa med det där...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback