Change of plans...

Jag gick inte ut och fotade. Jag "råkade" kladda på ansiktsmasken med honung och kanel och så ringde mamma och sa att hon kommer och hälsar på efter jobbet! Så snart ska jag gå till stationen och möta upp henne. Blir lite shopping (om jag mot förmodan hittar något snyggt) och middag på stan! :)
 
Jag lekte lite med kameran inne ändå, det blev skitdåligt. Här är en fantastisk bild i profil. Min näsa är inte superrak, men det är charmigt. På sitt egna lilla sätt.
Har hittat en ny bildredigeringssida på nätet, picmonkey.com, skitkul! Vissa effekter måste man vara betalmedlem för men det finns roliga gratissaker också :)
 

Kommentarer
Nathalie säger:

SNYGGGGG! Vi måste förresten ses snart ju!! Nästa vecka?

Svar: Tack :) Nästa vecka låter bra!
Petra Eriksson

2013-01-16 | 17:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback