9 januari 2013

Tjolahopp tjohej!
Sista dagen innan tenta betyder plugg. Jag förstår att ni är jävligt trötta på att läsa om att jag pluggar och jag tycker det är lika tråkigt att skriva om. Men jag har inte gjort så mycket annat de senaste dagarna förutom att plugga, tvätta, äta mat och slösurfa. Och kolla på Sveriges Mästerkock där min gamla klasskompis Stina gick vidare igår! Så coolt och grymt jobbat av henne! :)
 
Idag ska jag äntligen träffa Emil igen, han ska få den fantastiska äran att förhöra mig lite. Det kommer han säkert tycka är jätteroligt. Not.
 
Tänkte försöka mig på att sammanfatta 2012 sen! Jag har ju åstadkommit lite saker under året så det kanske blir någonting vettigt av det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback