7 januari 2013

I natt har jag sovit som en stock. I ca 10 timmar. Jag kanske var lite trött trots allt, för idag känner jag mig mycket piggare!
Nu på morgonen har jag inte åstadkommit mer än frukost och nagellacksborttagning. Tänkte att naglarna ska få vila lite i några dagar, de har haft lack och glitter i flera veckor nu så det är nog bra att de får luftas.
 
Den där tentan jag ska plugga till på torsdag känns inte alls så jobbig som den borde kännas. Den är uppdelad i två delar, en teoridel om sociologi och en metoddel om kvantitativ och kvalitativ metod. Mitt största problem är att jag inte har läst boken till kvantitativ metod. Men man kan klara tentan ändå, om jag är grym på det andra. Så det är bara att sätta igång med stenhårt tentaplugg tre dagar framöver! Satsar på att äta lunch vid ett och tills dess ska jag bara plugga! Tror ni jag klarar det? Jag är tveksam.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback