6 januari 2013

Så jävla trött idag. Jag sov ju så gott hela natten och tog till och med en tupplur på eftermiddagen. Kan ändå inte koncentrera mig på plugget. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att pigga upp mig själv. Ska ta en promenad runt huset tror jag och hoppas att det hjälper.
 
Längtar till våren.
 
Har gått och skaffat Tumblr och Pinterest. Fattar att man har Pinterest som inspiration... typ... Men vad i helvete är Tumblr egentligen? Känns som ett USA-fenomen, inga vänner på Facebook har det tydligen så det känns rätt meningslöst för mig att ha det... Fattar ändå inte vad det går ut på, haha!
Nu när jag klickat runt lite på Pinterest fattar jag inte det heller, haha! Måste ta reda på mer vad det är för något...
 
Plugga var det ja...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback