25 januari 2013

Tja! 
Nu har terminen kommit igång ordentligt igen och det är faktiskt roligt på föreläsningarna! Jag lär mig mycket även om det är svårt att förstå ibland men föreläsaren är lite skön så det underlättar. 
 
Jag fick just veta att jag klarade sociologitentan! Så jävla skönt! Nu har jag klarat halva utbildingen, bara 2,5 år kvar! ;) Det går sjukt fort faktiskt, även om det känns som en evighet sen jag började. 
Har även lyckats sälja tre böcker idag från statskunskapen! Sjukt najs att få 700 spänn i handen för att bli av med några böcker. 
 
Ikväll är det ta det lugnt framför TV:n som gäller. Så har det varit hela veckan, förutom i tisdags då jag och Emil var och såg The Hobbit på bio. Den var så bra att vi kände att vi ville se de andra Sagan om ringen-filmerna också, så det har vi gjort, i onsdags och igår. 
 
Emil är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback