15 januari 2013

Hallihallå!
Idag har jag gjort spännande grejer, åtminstone om man jämför med den senaste veckans tråkigheter. Jag har varit på synundersökning och fått reda på att synen blivit liiiiite lite sämre. Jag har köpt nya glasögon. Mycket billigare än jag trodde att det skulle bli! Så det var ju bra. De är klara om ungefär två veckor så jag fåt dras med de jag har lite till. Dessutom, som en liten extra present fick jag veta att de där knottrorna som jag skrev om vid något tillfälle i höstas uppenbarligen har etablerat sig på insidan av mina ögonlock. Så inga linser för mig. Kul jul.
Ungefär såhär ser de nya glasögonen ut. Hittar inte just de jag valde på optikerns hemsida men ni fattar...
 
Efter optikern cyklade jag med visst besvär (winter is back) till skolan och lämnade tillbaka två böcker som jag råkat låna lite för länge. Typ två veckor för länge... Oooops! Nu är de tillbaka så den som vill läsa om lite vetenskapsteori har nu den fantastiska möjligheten att göra det. Det finns roligare saker att läsa om.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback