13 januari 2013

Det har varit en lugn helg. Jag har varit hos Emil och ätit god mat och kollat på film! I fredags somnade jag i halva Farenheit 9/11 men har redan sett den så det gjorde inte jättemycket för min del, hehe. Igår såg vi Parfymen. Handlar om en kille med grymt luktsinne som vill lära sig att fånga dofter och dödar folk för att fånga deras doft, den var faktiskt riktigt bra! Lika lång som bra, haha.
 
 
Idag är det städning som står på schemat till att börja med. Det ser ut som kaos här hemma. Jag har inte städat undan saker från skrivbordet sen november tror jag, haha! Dessutom känns det som en bra idé att packa upp julklapparna som står kvar i hallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback