10 januari 2013

Jag känner hunger. Ska snart åtgärda det.
 
Det detta inlägg främst kommer handla om är att jag äntligen har gjort tråktentan! Den var inte supersvår men jag gissade (rätt!) på en hel del så förhoppningsvis får jag godkänt! Har räknat mig till minst 14,5 poäng rätt, vilket är hälften av det som krävs så jag tror nog att det kan gå bra :) Gör det inte det blir jag förbannad.
 
Resten av dagen ska jag slappa. Och ikväll är det tentafest! Jag var inte så taggad i morse men nu känns det lite bättre.
 
Höpp!

Kommentarer
Brorsan säger:

Kommer nog igenom! Annars har vi alltid omtentan. Den e fin. :)

Svar: Jarå, det hoppas jag! :)
Petra Eriksson

2013-01-10 | 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback