Ny design!

Woho nu har jag äntligen fått ihop något! Jag vet inte varför men det har varit något konstigt med Firefox så det funkade inte riktigt att ändra i kodmallarna (utan att bli tokig) så jag laddade ner Google Chrome. Krångel där också men bättre i alla fall. Nu ska jag återgå till Firefox igen! ♥
 
Jag tycker i alla fall att det är lite snyggare på bloggen nu! Det är däremot skitkonstigt på kommentarssidan för där har inläggsrubriken och menyn under headern hamnat i mitten. Fattar inte hur det kom dit eller hur man ändrar men ska försöka ändra det lite senare.
 
Jag gjorde om designen för den såg inte ut som jag ville i alla webläsare. Det är jävligt irriterande. Men nu så kanske!
 
Nya headern är lite roligare men inte superparty. Förhoppningsvis kommer något nytt snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback