Mac...

Nu har jag cyklat till Emil efter en timme på crosstrainer. Är sjukt slapp i kroppen och är lite hungrig. Vågar inte gå ut i köket för någon av Emils grannar bakar kakor. Bara doften av dem gör mig galet sugen så jag gör nog bäst i att vänta lite. 
 
Tänkte att jag skulle passa på att låna Emils dator och skicka lite föreläsningsanteckningar till Natha. Men. Hur öppnar man ett nytt dokument? Och hur öppnat man någonting överhuvudtaget? Typ. Kameran, så att jag kan ta roliga bilder på mig själv... Tur att man kan smsa och får svar!
Eftersom jag typ aldrig har använt en Mac i hela mitt liv så fattar jag som vanligt nada så fort jag sätter mig framför den här skiten. Eller... Sätta sig framför är kanske fel uttryckt, den väger ju inte ett skit och jag har den i knät och den låter inte som ett töskverk (som min gör...). 
 
Längtar tills jag börjar jobba och kan köpa mig en dyr fin dator. Min är typ tre år gammal och funkar, men den väger över tre kilo så glöm att jag tar med den någonstans...
 
 
Här har ni i alla fall ett riktigt läckerkex!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback