Kan inte bestämma mig...

Jag har ju då inte börjat plugga än idag. Det kommer bli sjukt jobbigt att ta igen det här men jag får skylla mig själv.
 
Däremot så har jag varit och tränat (prioritering?)! Körde 30 minuter kondition och sen styrka ungefär lika länge. Är helt slut i armarna men det är så det ska vara va?
Jo det är ju det här med träningen. Det går ju skitbra och jag har faktiskt fått upp min kondition riktigt ordentligt. Är svag som fan i armarna men det ska ju bli bättre :) Men jag vet inte om jag ska köpa mig ett gymkort eller inte. Det finns något som heter Dagkort och då går man in innan klockan 15 på vardagar och 14 på helger. Det känns ju som att det skulle passa mig rätt bra eftersom jag är mer morgonmänniska än kvällsmänniska. Det är dessutom 850 kronor billigare per år. Måste fundera på saken.
 
Nu regnar och åskar det utav bara helvete. NU MÅSTE JAG PLUGGA! Internationell politik, here I come!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback