Frustrerad

Nu har jag försökt i timmar att installera det där jävla Photoshop! När jag väl kommer fram till den sista delen i installationen säger den att jag måste installera "Service pack 2". Jaha. Jag går in på Adobes hemsida och hittar ett sådant. Men jag fattar nada. Det finns en massa olika sorter och vilket ska jag ladda ner egentligen? Har testat tre olika men det kommer upp en ruta varje gång med nåt skit om att filen inte hittades. Blir tokig snart.
 
Har jag varit ute och sprungit? JA! 2,2 km idag. Gött. Fett ont i högra vaden och jag förstår inte varför, det blir så då och då.
 
Har jag börjat plugga? Nej. Men jag ska. Snart. Först ska jag äta lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback