Första gymupplevelsen!

Jag hade ju ångest lite tidigare idag men det visade sig att det var lite onödigt!
Taggad tjej cyklar till Science park. Cykelkedjan hoppar av vid akademiska. Trött tjej går upp för backen. Hoppade-kedje-experten Emil fixar utan att vända på cykeln! Sjukt bra!
 
I alla fall. Det gick faktiskt väldigt bra på gymmet! Jag gjorde de övningar som Emil brukar göra och jag klarade (nästan) av det! Det var lite jobbigt i början eftersom det var rätt mycket folk där och det känns som att alla tittar på mig och tänker "Otränade tjockis" fast jag är ju faktiskt inte tjock. Har till och med rätt schyssta vader!

 
Jag kommer ha sjuk träningsvärk i armarna imorgon men jag och min grymma pojkvän och numera gyminstruktör tänkte kanske gå dit imorgon bitti i alla fall :)
 
Tänkte testa seriöst nu den här veckan och se om gym verkligen är något för mig - så kanske jag köper ett kort sen!
 

Rätt fina tegelväggar inne i gymmet faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback