9 september 2012

Nämen tja!
I fredags kväll cyklade jag till Värmlands nation för att träffa Matilda och några andra kompisar för att festa lite! Kön var lång men vi var hoppfulla. I en timme varade den känslan. De sista två timmarna (varför gav vi inte upp?) kändes rätt hopplösa och framförallt kalla. Med stelfrusna fötter och händer väntade vi i alla fall tålmodigt på att få komma in, vi närmade oss dörren sakta men säkert. Med en in en ut klockan kvart över åtta förväntade vi oss att det skulle vara smockfullt med folk - men icke. Inte ens i närheten. Vi kom in till slut i alla fall och jag hade en rolig kväll! :)
 
Igår gjorde jag inte så mycket mer än att laga mat och städa lite. Idag tänkte jag fortsätta lite med städning och så ska jag så lite basilika tänkte jag! Det luktar så gott om bladen och planen är att göra egen pesto någon dag! Skulle ju vara jävligt grymt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback