5 september 2012

Hallihallå!
Idag har förkylningen gett med sig lite. Är fortfarande snorig men jag kan andas. Jag har varit lite piggare idag så jag åkte och storhandlade på Willys! Det blev lite jobbigt att få med sig ut från butiken till cykeln eftersom ena påsen bestämde sig för att gå sönder. Men jag krigade och klarade det!
 
Just nu håller jag på och fixar mig lite (så jag inte skrämmer någon på stan) eftersom jag ska till ögonläkaren om en timme. Jag har "knottror" på insidan av ögonlocken som optikern tyckte att jag skulle få undersökta. Hoppas verkligen att de kan försvinna med medicin och att jag kan fortsätta ha linser för det är så jävla jobbigt med glasögon. De är i vägen. Jämt.
Efter läkaren ska jag till Stockholm över natten för imorgon förmiddag ska jag och Andrea gå och fixa håret! Woooohooo! Finally! Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen! Vi har fått i present av fina syster Teresa att gå dit och frisören är tydligen grym så jag ser verkligen fram emot det! Jag har nämligen inte varit hos frisören så många gånger eftersom mamma kan klippa lite, alltså mina toppar. Har inte haft något behov av någon "frisyr" men nu måste mitt hår klippas ordentligt. Det känns mer som häst- eller Barbiehår än människohår. Fett fräscht. Tänkte langa upp en före- och efterbild här sen :)
 
Vet att det är lite segt att läsa bloggar utan bilder så jag ska försöka bli bättre på att ta lite bilder men tycker att det känns lite meningslöst att ta ett kort på ingenting. Så när jag hittar nåt att fota så hamnar det på Instagram (@petraerikssons) och här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback