20 september 2012

Goooooood morgon!
 
Idag är jag ledig från skolan men eftersom jag inte pluggade speciellt mycket igår får jag ta igen det idag. Det är två böcker om internationell politik som ska plöjas till på tisdag då det är seminarium. Egentligen så ska ena boken varit utläst tills igår men det viktigaste är att jag har läst till seminariet så jag inte känner mig helt efterbliven.
 
Dagens schema
 
Uppdatera telefonen till iOS 6
♦ Plugga
♦ Träna
♦ Plugga
 
Spännande dag va?
Har börjat installera uppdateringen till telefonen. Den lär ju inte vakna igen på ett bra tag.
 
Förresten så måste jag verkligen börja lägga upp lite mer bilder här. Skittråkigt att läsa bloggar utan bilder. Har lånat lillasysters systemkamera så jag tänkte försöka lära mig att ta grymma bilder! Bra va?

Kommentarer
J säger:

Vad tycker du om iOS6?

Svar: Jag tycker att det ser lite snyggare ut i t ex. telefon, meddelanden och appstore. Har inte hunnit titta runt så mycket men de nya apparna verkar rätt roliga, mest iTunes U med kurser (?) verkar lite rolig. Fattar inte vad Passbooksappen ska vara bra för men det är säkert någon som kan ha användning för den...
Petra Eriksson

2012-09-20 | 16:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback