2 september 2012

Igår var vi på Gekås i några timmar och shoppade. Vi var med filmteamet i ungefär en timme i varuhuset och 1,5 timmar ute på campingen.
På kvällen var jag sjukt trött och seg men några av de andra var pigga så vi hängde lite i Ullared.

Idag är det dags att åka hem. Först ska vi kompletteringshandla. Kosmetikavdelningen var jag inte ens inne på igår så det är första stoppet. Efter shoppingen äter vi lunch och åker hem! Ikväll ska jag hem till Uppsala och imorgon börjar skolan. Har inte riktigt förberett mig mentalt inför det men det ska nog gå finfint!


https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1282463/images/2012/pic_5042ef41ddf2b356c8002b9a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback