17 september 2012

Hello!
Idag har jag varit i skolan på en föreläsning, den här gången om internationell politik som faktiskt verkar vara rätt intressant. Nu ska jag bara börja läsa böckerna... Får kötta.
 
Nu till det viktiga i dagens första inlägg: jag har registrerat mig på en gratis provvecka på Campus 1477, som är ett gym här i Uppsala. Jag har ju aldrig satt min fot på ett gym så jag har lite blandade känslor inför det här... Emil ska få den fantastiska äran att visa mig hur det funkar. Han har inbillat sig att jag kommer att klara av att köra på samma pass som han och hans kompisar brukar köra (men med lättare vikter). Jag säger, njaaaaaaaaaaaaa! Är sjukt svag i framför allt armarna och jag vill inte ens veta hur det här ska sluta. Jag kommer kräkas. Det kommer smaka blod i munnen. Svett kan jag ta men spya - inte riktigt my cup of tea om man säger så...
Herre vilket otaggande inlägg men jag har ångest. Det här med mitt nya liv kommer kanske ta slut nu den här veckan...
 
Skriver sen och berättar hur det gick... Om jag kan ta mig därifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback