Go'natt

Japp, klockan är tio i tio och jag är helt slut. I huvudet om inte annat. Den där huvudvärken har kommit igen (jippi!) och jag känner inte att jag kommer åstadkomma något vettigt om jag pluggar mer. Det får bli dubbel köttning imorgon helt enkelt. Då ska jag faktiskt lämna lägenheten och bege mig till biblioteket och försöka få ut något vettigt av mina klasskamrater.
 
Önskar jag hade en smexig bild på mig själv att lägga upp här. Men just nu så är jag pretty uncharming so to speak. Så det får bli en video på något helt annat istället!
 
 

Det här klipper kommer aldrig bli tråkigt! Stackars Daniel som inte kan fler frukter på B! Förstår hans reaktion, klart man vill vinna en LP eller ett kassettband! Gubbjävel! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback