6 oktober 2012

För andra dagen i rad är det soligt! Herregud vi kommer alla att ha ett överskott på D-vitamin... Eller så har vi inte det.

Idag ska jag tagga inför ikväll! Fekke! Okej jag är redan taggad så behöver inte bli mer men i alla fall!

Ska ta en promenad med mina föräldrar och gå till lite olika butiker här i Älvsjö. De har arrangerat något som heter "Love your locals" som går ut på att alla lokala butiker har lite erbjudanden och så för att locka fler kunder. Rätt bra grej, det finns ett bageri, en delikatessbutik och en (svindyr) inredningsbutik men man kan i alla fall gå dit och titta för att ha något att göra :)

Ska ta mig en tur till Skärholmen och gå på systemet. I Fruängen håller de på och bygger om så de har återgått till det gamla kösystemet. Värdelöst.

Hejåhå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback