4 oktober 2012

Regnig morgon som vanligt.

Jag är ledig idag också så jag ska även idag plugga. Har bestämt att jag ska kriga mig igenom en bok idag, ca 200 sidor men börjar jag nu så kanske jag klarar det? Har nämligen ännu en bok att läsa innan helgen är slut...

Imorgon ska jag åka till Stockholm för på lördag ska jag på födelsedagsfest hos en kompis som jag känt i hela 15 år! Haha det är nästan hela min livstid! Det bästa är att de allra närmsta vännerna jag har, har jag känt i mer än 10 år!
Festen är en maskerad och jag har fixat utklädnad som jag ska hämta hos storasyster imorgon eller på lördag. Kommer bog bli grymt och jag sergeant emot det!

Kötta bok. Sveriges politiska system, inte så jobbigt som det låter faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback