31 oktober 2012

God morgon! Solen skiner, fåglarna kvittrar (kanske) och frosten ligger kvar på marken.
Jag tycker alla årstider har sin charm, så länge det är "riktig" vinter med snö och inte slask är vintern faktiskt väldigt fin. Våren är ju grym eftersom det blir varmare och det kommer löv på träden. Sommaren behöver jag inte ens förklara och hösten har sina färger :)
 
Idag är det alltså plugg som gäller. Jävligt variationsrikt! I helgen får ni läsa om annat än skola, jag lovar!
 
Jag började dagen med att träna lite här hemma. Hade ingen lust att ta mig och och springa. Har laddat ner några "träna-själv-appar" som faktiskt verkar väldigt bra! Det var jobbigt i alla fall... Det känns som att jag kör allt eller inget när det gäller träningen... Har ju inte gjort något ordentligt på en och en halv vecka. Jaja, ingen är perfekt. Känner att jag behöver lite inspiration.
 
Målbilden? Hihihi... Är det här verkligen en kvinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback