28 oktober 2012

Nämen hörrni! Vad kul att det är några (med betoning på några) som fortfarande kommer hit och läser när jag gör inlägg!
 
Något tråkigt är att jag tentapluggar nu. På fredag smäller det. Innan dess ska jag banka in lite politisk teori (om en massa gubbar), internationell poltik (konflikter och sånt), svensk- och skolpolitik (hur sveriges politiska system ser ut) och till slut jämförande politik (olika länder). 3000 sidor allt som allt. En baggis! Imorgon ska jag träffa två killar från klassen och försöka ta oss igenom del för del. So much fun!
 
Jag dör! Planen är att plugga på tentafrågor och seminariefrågor. Att göra på något annat sätt känns bara komplicerat...
Här är en fråga från en gammal tenta: Diskutera skillnader och likheter mellan Hobbes, Lockes, och Rousseaus kontraktsteorier.
Nej tack.


Looking forward to it... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback