25 oktober 2012

Har haft lite svårt att koppla bort skolan den senaste tiden. Det betyder inte nödvändigtvis att jag pluggar dygnet runt, för det göra jag verkligen inte. Men jag lägger ner mycket mer tid än någonsin på det i alla fall.
 
Lämnade in det sämsta jävla skit PM jag någonsin skrivit i måndags. Helt värdelöst. Jag skäms. Så sjukt dåligt skrivet! Aja, jag kan ju trösta mig med att jag inte är den enda som skrivit ett (en?) dålig PM. Läser igenom de andra i ventileringsgruppens just nu. Imorgon ska vi prata om allas bra och mindre bra saker. Jag har aldrig gjort det med PM, bara uppsats. Uppsatser är det lite mer att prata om... Om man säger så.
 
Gud vad tråkigt för er att läsa om vad jag gör i skolan. Jag ska bespara er det. Men å andra sidan är det inte jättekul att läsa om att jag städar, lagar mat och tittar på TV den övriga tiden jag inte pluggar. Måste hitta inspiration igen. Har dessutom slarvat med träningen. Det går inte så bra för mig just nu känner jag...
 
Vilket deprimerande inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback