15 oktober 2012

God morgon!
Ligger i sängen och lyssnar på regnet mot fönsterbläcket. Tycker det är rätt mysigt.

Emil sover som en stock och jag börjat bli hungrig...

Idag ska jag gå på en föreläsning och resten av dagen blir det plugg. Läsa, läsa, läsa - börjar bli så jävla trött på det. Dessutom måste jag komma på vad jag ska skriva för PM till nästa måndag. Det handlar om didaktik och samhällskunskap men jag har inte kommit på någon frågeställning. Ska titta på litteraturen idag och får förhoppningsvis lite idéer.

I fredags var jag "barnvakt". Väldigt odramatiskt, hon tittade på film och vi åt godis framför Bolibompa efter maten. Och jag klappade på Sala som älskar mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback