1 oktober 2012

Nu är det oktober och det är kolsvart ute och regnet smattrar mot fönsterbläcket.
Jag pluggar idag. Eller, på eftermiddagen har jag pluggat för i förmiddags bokade jag och Emil en resa! Woho!
Läser klart de böcker jag inte avslutat (alla) så har tyvärr några 100 sidor att plöja innan jag kan börja på en ny bok (som jag inte heller kommer avsluta haha)...
Blev medbjuden på tentafest ikväll och tänkte först gå men ändrade mig när jag insåg att jag verkligen måste plugga ikapp... Det suger men slarvar man med plugget så gör man. Jag gör det, alltid. Trött på mig själv.

Nu återgår jag in i politiska teorins värld (ja det är lika upphetsande som det låter...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback