Omotiverad

Skulle behöva ha någon som kör lite peptals för mig. Ett "du-måste-plugga-du-har-ju-tenta-imorgon"-talk. Men jag har ingen lust. Jag bara längtar tills det är över och jag får dricka öl och sen inte röra en fena på hela helgen. I alla fall på lördag för då räknar jag med att vara bakis! Vad hände med mig och "jag blir aldrig bakis"? Nu är jag det jämt. Även utan alkoholintag haha...
 
Att göra idag:
  • Plugga
  • Köpa öl
  • Köpa ett läppstift jag har velat ha länge men inte köpt än
Skulle vilja köpa något nytt att sätta på mig imorgon men jag tror att det blir lite stressigt. Tror inte jag kommer köpa någon öl eller läppstift idag heller. Jag tror det blir så att jag åker till stan imorgon innan tentan för jag kommer nog inte kunna plugga hela förmiddagen så då kan jag lika gärna kötta idag. Men det går ju dåligt... Djup suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback