Julklappar

Nu börjar det bli dags att kirra julklappar. Woho! Jag älskar julen och kommer nog alltid att längta efter den, så länge jag lever! Tycker det är så himla mysigt med pynt och att baka (äta också, hehe). Jag sitter just nu och planerar julklappar till mina äldre syskon. Vet inte om storasyster kanske tittar in här ibland så jag håller mig på säkra sidan och skriver inte vad det blir ;)
Känner mig i alla fall sjukt sugen på att börja fixa inför julen redan nu! Men det är lite tidigt fortfarande...
 
Just nu är jag i Älvsjö men ska åka tillbaka till Uppsala i eftermiddag. Var tvungen att ta en trip tillbaka såhär mitt i veckan eftersom jag glömde passet... Suck... Jag tänkte i alla fall gå förbi Panduro och köpa lite glitter och sen ska jag fixa mina naglar! Och annat pyssel! :D
 
Gud (on du finns): Kan du fixa snö på julafton? Det blir ju mycket bättre då...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback