Ger upp

Nu får det vara nog med pappersvikande för idag.

Vet inte vad jag ska göra istället. Har ingen lust med något direkt... Det slutar antagligen med kolla på film i sängen.
 
Imorgon kommer Emil hem från USA! ÄNTLIGEN! Vi har FaceTimeat då och då men det är ju inte samma sak som att ha människan bredvid sig. Det ska bli skönt att ha honom hemma igen :)
 
Jag har väl inte sagt att jag är ledig den här veckan? Jag är ledig den här veckan. Eller, vi hade en föreläsning i måndags och jag tror att kursen kan bli kul. Har vägrat läsa något det känns inte som att det kommer ge någonting just nu, känner att jag behöver vila hjärnan efter tre veckors intensivt pluggande.
 
Jag kör nog på sängen och film faktiskt.
 
Såhär gör man en rosett som jag gjorde tidigare, det är inte så fruktansvärt svårt om det ser ut. Tur att det går att stänga av ljudet i videon... Jag följde inte den här men det är samma grej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback