7 november 2012

Imponerad över att det fortfarande är folk som läser när jag inte är så aktiv. Sorry folks! Ska bättra mig :)
 
1. OBAMA vann valet och tack gode jävla Gud för det.
2. Igår tog jag steget och åkte till IKEA. Inte magsjuk än!
3. Daaaamn vad det stinker vitlök om mig. Åt hummus till lunch.
 
Idag har jag börjat fnula på lite roliga kort till fars dag som är på söndag! Glöm inte! ;)
Efter att jag laddade ner origamiappen för ett tag sen så har jag testat en massa olika sorter och hittat några som passar till fars dag. Tänkte göra ett kort till mamma också eftersom hon fyller år sista november. Ja, det är ett tag kvar men när jag ändå håller på så! :)
 
Här är några test-grejer jag gjort! Ska sätta igång på färgat papper nu! Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback