4 november 2012

Tjao!
Idag är jag rätt så pigg!
 
Dagens planer:
  • Diska (har inga rena tallrikar, bestick eller glas)
  • Städa (skräp överallt!)
  • Kanske åka till IKEA...
Fick dock en varning av Natha om att åka till IKEA eftersom hennes kompis blev magsjuk efter att ha varit där... Om jag håller mig borta från smittohärden (barn) kanske jag klarar mig? Springer genom leksaksavdelningen? Har munskydd? Spritar hela kroppen efter besöket?
 
Jag har inte varit magsjuk sen jag var liten (om jag någonsin varit det?). Kan inte komma ihåg senast...
Får väl känna efter hur mycket av min friskhet jag vill riskera under dagen...
 
Nu ska jag ta tag i disken...
 
Såg det här avsnittet förra veckan så kom att tänka på att det passade ganska bra till det här inlägget, haha.
Älskar Family Guy för att det är så jävla random!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback