30 november 2012

God morgon!
Snön ligger kvar och jag ligger i sängen och ska väl ta mig upp snart och börja dagen. Jag ska slå in present till mamma och göra klart ett kort jag börjat på. Diska och dammsuga borde jag också göra.

Idag ska jag åka hem till Älvsjö. Mamma fyller år så ikväll blir det middag och tårta hemma. Imorgon har scoutkåren julmarknad i min kära gamla högstadieskola, alltid lika kul att komma dit, haha...
Julmarknaden är faktiskt väldigt mysig och det är roligt att träffa folk man inte träffat på länge.

Nu ska jag nog gå upp... Jag har ingen frukost och är skithungrig, det är ett problem. Lunch har jag inte heller men det kan jag fixa i Älvsjö ;) för vem orkar gå och handla nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback