3 november 2012

Tjaa!
Tentan gick nog inte så bra... Är förberedd på det värsta. Jag pr i alla fall godkänd på mitt PM! Med ett litet plus till och med, haha!

Igår var det fest! Jag började med att köpa en ny klänning för jag kände att jag behövde någonting nytt. Ska visa sen någon gång ;)
Vi käkade pizza, drack öl (några (inte jag) shottade tequila och får skylla sig själva, hehe) och gick sen in till stan. Planen var först att gå till Värmlands men det blev Östgöta nation istället. Helt okej kväll! Det slutade med att jag och en kille från klassen som jobbar på Värmlands gick dit sista timmen i alla fall! Vi satt mest och pratade efter att ha testat dansa halvnyktra i två minuter. Roligare när man är lite mer påverkad...

Idag har jag inte rört mig en meter. Har kollat på Gossip Girl och ätit godis. Sjukt skönt att veta att man inte kan göra någonting som har med skolan att göra!

Imorgon tänkte jag vara lite mer aktiv. Diska allt i köket, kanske ta den där cykelturen till IKEA som jag skulle gjort för tre veckor sen. Och så får vi se vad som händer.


Kommentarer
Nathalie säger:

Gå inte till Ikea! Min kompis och jag var där igår och nu är hon magsjuk. Snorungarna utgör värsta smittohärden!!!

Svar: Hahaha! Tack för varningen!
Petra Eriksson

2012-11-04 | 09:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback