27 november 2012

Jag ser ingenting. Det beror inte på att jag blivit blind eller något utan det är bara sjukt mörkt. Att behöva ha lampor tända klockan 12 på dagen för att kunna se vad man läser är ju lite skumt.
 
Idag har jag varit på en föreläsning om kriminalitet och utbildning som var rätt intressant. Fördelen med att börja 8 och sluta 10 är att man har hela dagen ledig. Därför tänkte jag nu äta lunch, plugga lite och sen ska jag faktiskt träna! Har slarvat som fan så nu måste jag skärpa mig! Det regnar ute men måste göra något!
 
Något som stör mig så in i helvete är att det är svinkallt i min lägenhet. På termometern står det 19,5 grader men den sitter precis ovanför elementet så jag tror att den ljuger. Fötterna kommer ju trilla av snart om det ska fortsätta såhär...
 
Senare kommer det upp Amsterdambilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback