30 maj 2012

Tjao!
Igår hade jag sista schemalagda skoldagen! Trodde jag ja. Idag fick jag ett mail från didaktiska analysrättaren. 3 av 20 i klassen är godkända. Det är fan sjukt. Hälften är sedan underkända och andra hälften har kompletteringar. Varför är jag inte förvånad? Fattar man inte vad man ska göra är det väl inte så konstigt att man misslyckas? Dock vet jag inte än hur det gått eftersom Studentportalen är nere. Skitsida.

Igår var jag, Mattan och Hanna här hos mig, åt mat, drack och snackade skiit. Tanken var att gå till Snerikes nation, till sommarklubben Bryggan men jag hade ingen lust så jag sket i det men de stannade inte där så länge heller så det var ju tur.

Idag har jag inte rört mig utanför dörren än men ska ta en promenad med Mattan lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback