11 maj 2012

Tjo!
Nu är VFU:n slut! Det känns skönt men samtidigt jättetråkigt! Kommer sakna sexan jag haft jättemycket, en jätterolig klass som verkar älska att diskutera (hela tiden) vilket jag gillar väldigt mycket! De har varit jätteduktiga och de verkar ha tyckt om att ha mig också så det känns skönt :)
Har haft en sjua men det var lite problematiskt i början men det blev bra i slutändan också! Men man märker verkligen skillnad på hur man lär känna en klass.
Jag har lärt mig väldigt mycket och min handledare har varit väldigt bra. Vill bara börja jobba nu!

Just nu känner jag mig väldigt inspirerad av någon anledning så jag ska sätta mig och rita en stund. Men först ska jag göra klart pojkbandspellistan i Spotify!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback