Ritar!

Jag satte mig ner och började rita för en och en halv timme sen. Tänkte försöka mig på min första "riktiga", kompletta teckningen sen jag började (försöka) vara lite mer seriös. Om den inte blir skitful lägger jag kanske upp den här. Har lite svårt att visa andra vad jag gjort, det känns lite pinsamt ibland. Perfektionsist-Petra.

Måste försöka lägga upp lite bilder, det är lite trist med bara text i en blogg men jag tar ju inga bilder! Sämst! Får väl bli bättre. På mycket ska jag bli bättre! Jag har inget som jag är riktigt bra på. Eller... Jag tycker ju att jag är grym på att:

  • Dansa
  • Sjunga
  • Leva mig in i sånt jag gör (typ cyklar = rider)
  • Dagdrömma
  • Få idéer jag aldrig kommer till skott med att göra
  • Komma ihåg vad jag drömt under natten

 

Det var det. Som jag kommer på nu i alla fall. Och egentligen är jag verkligen inte bra på att sjunga. Eller dansa. Framförallt inte sjunga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback