Hurtbulle!

Har varit ute och powerwalkat och sprungit! Och jag märkte att jag faktiskt orkade längre och lite "hårdare" än vad jag gjorde första gången! Samma sak har jag märkt med armhävningar, det går framåt! Dessutom vägde jag mig förra helgen när jag var hemma i Älvsjö och då visade det sig att jag gått ner två kilo! Nu under helgen har jag ätit chips och godis så det kan jag ha gått upp igen haha! Och jag bakade kakor i veckan. De är slut.

Vad tjock jag känner mig nu trots att jag varit duktig haha! Jag älskar söta saker. Kommer alltid att göra det. Jag kallades för "Bullen" ibland av mamma och pappa när jag var liten (och gör fortfarande?). Jag älskar allt med vetemjöl och socker.

Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback