En potatis

Vad värdelöst det känns att koka en ensam liten potatis. Men jag behöver ju inte mer än en och det är inte så gott att äta en överbliven, mikrovärmd potät senare heller. Så det får bli en ensam ändå.

Jag börjar känna av den här riktade reklamen som poppar upp på lite olika hemsidor. Har idag för första gången försökt hitta en vettig sida att jämföra bilförsäkringar upp. Nu får jag bara sådana förslag... Så intressant är det ju inte...

Måste dessutom nämna att jag avstod från att köpa en klänning och ett par shorts från Nelly, eftersom jag ska köpa mig en bil. Alla pengar jag har kommer säkert behövas haha! Ska försöka vara så ekonomisk som möjligt, för jag har faktiskt presentkort på flera affärer som jag kan köpa kläder ifrån och då känns det bättre :)

Nu ska jag bara vänta på att potatisen ska koka och sen ska jag keka lite kek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback