7 mars 2012

Tjooo!
Jag sitter återigen och väntar på att tiden ska gå. Ska ju köra halkbanan på Gillinge idag så bussen från Uppsala går halv tolv. Nu vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen för jag är färdigfixad och lite nervös! Vet att det inte är något att vara nervös för, det är ju inte så att man kuggar direkt! Men ändå. Hjärtat slår lite fortare än vanligt. Och så börjar jag tänka på att jag är den enda som kommer dit och så ska jag köra själv och att bussen inte kommer eller att jag tagit fel på vart busshållplatsen är! Vilken jävla fjant!
Och så måste jag äta något men jag är inte alls hungrig just nu! Vilken problem man har!




Hoppas det blir roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback