23 mars 2012

Hej alla glada! Idag är jag bakis. Det är sällan jag blir riktigt bakis, blir mest sliten och det brukar gå över efter några timmar.
Det var en väldigt rolig kväll igår på Orvars (korvars). Vi drack (en aning mycket för min del) och snackade skiiit! Tycker att det är kul att man börjar lära känna folk i klassen lite bättre nu så då är det lite trist att vi ska ut på VFU snart. Men vi ses ju igen efter det :)

Nä. Snart ska jag rycka upp mig och städa för ikväll kommer bästa Danni hit! :D

Kommentarer
william säger:

rfoligt att vara bakis;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "On The Street" Modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-03-23 | 13:24:44
Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback