20 mars 2012

Tjaa!
I helgen var jag hemma i Stockholm! På fredagen kom storasyster och Wilma och åt middag :) i lördags slappade jag på dagen och gick ut och drack öl på kvällen!
Söndagen gick åt att sova, titta på längdskidor på tv och plugga körkortsteori.

På torsdag har jag tenta/or. Kurserna heter Identitetsformering och Flerspråkighet. Flerspråkighetskursen har faktiskt varit väldigt intressant ju längre in i den man kommit. Handlar om flerspråkiga barn och ungdomar i skolan och hur man kan använda sig av den. Eller inte hur egentligen. Snarare vad som är bra att tänka på... Undrar om jag någonsin kommer stöta på ett: "såhär gör man" i lärarprogrammet. Inte speciellt troligt. Idag och imorgon är det plugga som gäller bortsett från 80 minuters övningskörning nu på förmiddagen.

Höpp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback