11 mars 2012

God solig morgon!
Solen skiner, termometern visar 10,6 grader hittills (i solen) och jag sitter här framför nyhetsmorgon och vaknar till. Tyvärr så verkar det inte handla om något roligt idag så jag överger nog det snart och övergår till lite plugg! Woop woop! Men jag får skylla mig själv så. Lite senare ska jag nog ta mig ut och powerwalka/jogga! Det är ju som sagt strålande sol och det verkar hålla i sig flera dagar framöver! Wohooo!

Igår var det Melodifestivalfinal. Loreen vann med över 30 procent av rösterna! Och jag ville ju att hon eller Danny skulle vinna och jag tyckte så synd om Danny som kommit tvåa två år i rad och såg jättebesviken ut, såklart :(

Har bokat teoriprov och uppkörning nu så dags att börja plugga på riktigt! Det här med att plugga trippelt är inte supersmidigt. Har nämligen tenta på två kurser samtidigt och sen är det ju körkortet. Superkuwl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback