21 januari 2012

Lördag! Ligger fortfarande kvar i sängen men ska snart gå upp och äta frukost och läsa tidningen. Det känns så mysigt att läsa en riktig papperstidning på morgonen tycker jag.

Idag ska jag göra lite olika saker här hemma. Plugga, avsluta städning (har hållit på i fyra dagar och tagit lite åt gången), byta sängkläder (jävligt ansträngande med loftsäng), och lite andra saker.

Jag och Emil funderar på att köpa en charterresa någonstans i sommar. Vet dock inte vart men det hittar vi nog till slut. Skönt att bli hämtad av en buss på flygplatsen till hotellet och sen kan man bara sola och dricka öl i en vecka. Det känns rätt långt borta men riden går fort!

Nu ska jag upp! Höpp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback