19 januari 2012

Sitter framför datorn medan Emil bakar värsta chokladtårtan. Tyvärr kommer jag inte få äta den för den ska vara till hans klass "franska afton" imorgon... Jaja jag är glad ändå för man kan ju inte tjocka sig varje dag... (Joooooooooooooooooooooooooooooooooooo hehehehehehehe.)

Sitter och lyssnar på pojkband! They are BACK! Inte Backstreet boys eller Westlife men ändå. Nu är det One Direction och deras lite småfjantiga låt men ändå feelgood!



Imorgon är det fredag! Inte för att det gör någon större skillnad för mig eftersom jag bara har schemalagt tre dagar i veckan men det blir plugg ändå. den här kursen är uppenbarligen väldigt intensiv men jag ser fram emot VFU:n (praktiken) senare i vår. Saknar skolan jag var på i höstas, det var så skön stämning i arbetslaget och ungarna var roliga. Skulle vara roligt att komma tillbaka men det skulle ju vara kul att testa ett nytt ställe också!

Ska försöka uppdatera oftare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback