1/1-12

Första dagen på 2012!
Igår tog jag det bara lugnt hela dagen. Fixade Tessans och Andreas hår eftersom de skulle på fest men eftersom jag blev så jävla full förra årets nyår så stannade jag hemma i år. Ganska skönt faktiskt. Vi skickade upp tre kinesiska lyktor efter många om och men eftersom pappa trodde att det blåste, men icke. Helt vindstilla.

Idag har jag legat i soffan men nu ska jag ta tummen ur röven och skriva sista biten på uppsatsen! Koppla till forskning och lite finlir. Fett. Trist.

I veckan ska Linn få den stora äran att göra ögonfransförlängning på mig! Har längtat i typ tre veckor men har haft annat för mig, firat jul och skrivit uppsats typ. Men nu jävlar!

Bild som jag scannat in på min nya skrivar-scanner-kopiator från Prag i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback