Minnen

Har gått igenom väldigt många bilder idag. Det är roligt att se hur man själv och folk har förändrats! Jag fortsatte nostalgitrippen genom att gå in på Teijas blogg och läsa gamla inlägg från gymnasietiden! Vi hade jävligt roligt, saknar det. Vi ses inte så ofta nu eftersom jag bor här i Uppsala men vi får väl se till och bättra oss :)

Jag, Teija & Reyhan i tvåan på gymnasiet, 2009

STUDENTEN!!!  4 juni 2010

Jag & Michan höst 2008(?)

Tågluff med Abrash (scouterna) 2009

Danni, Emil & jag i Ullared 2010 med Ola-Conny!


Kommentarer
Teija säger:

Det var hääärliga tider det! Saknar dom också massor! Vi måste bättra oss, ja det måste vi! <3 Jag har också kollat igenom gamla blogginlägg och bilder från den tiden, så jäkla kul :D

2012-02-13 | 15:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback